Home

Sapiens kniha

Kniha Sapiens - Úchvatný i úděsný příběh lidstva jakým směrem nadále směřuje a kde by i Homo sapiens mohl skončit. Musím říct, že jsem byla překvapená, jak tvrdý a nelítostný postoj autor ke knize (nebo spíš k nám) zaujal - přijde mi, že nic horšího než lidi, tuhle planetu snad nemohlo ani potkat.. Kniha Sapiens na www.alza.cz. Veškeré informace o produktu. Hodnocení a recenze Sapiens od ostatních uživatelů. Nakupujte Literatura faktu online Sapiens je kniha velice komplexní, ale velice srozumitelně a jednoduše vysvětlená. A čte se stejně lehce. Harari nás provádí dějinami lidstva od kognitivní revoluce přes revoluci zemědělskou až po tu vědeckou. Doporučuji všem, kdo se zajímají o to, jak svět dnes funguje a jak jsme se jako lidstvo dostali tam kde jsme Kniha Sapiens je jednoduše a čtivě podaný úvod do poměrně složité a těžko stravitelné problematiky. Právě ta schopnost zjednodušení problému, kterou poučenější čtenáři autorovi vytýkají, mi umožnila zorientovat se v tématech dříve mi nepochopitelných. Nejde přece o odbornou, ale o populárně-naučnou knihu, i. Elektronická kniha Sapiens na www.alza.cz. Veškeré informace o produktu. Hodnocení a recenze Sapiens od ostatních uživatelů. Nakupujte E-knihy o..

Sapiens - Úchvatný i úděsný příběh lidstva - Yuval Noah

Sapiens - Yuval Noah Harari Kniha na Alza

1. Všechny informace o produktu Kniha Harari Yuval Noah - 3x Harari -- Sapiens, Homo deus, 21 lekcí pro 21. stiletí, porovnání cen z internetových obchodů, hodnocení a recenze Harari Yuval Noah - 3x Harari -- Sapiens, Homo deus, 21 lekcí pro 21. stiletí
  2. In Sapiens, Dr Yuval Noah Harari spans the whole of human history, from the very first humans to walk the earth to the radical - and sometimes devastating - breakthroughs of the Cognitive, Agricultural and Scientific Revolutions. Drawing on insights from biology, anthropology, palaeontology and economics, he explores how the currents of history.
  3. Sapiens Elektronická kniha - Pozoruhodný a dramatický příběh bezvýznamného lidoopa, který před dvěma miliony let někde v koutě Afriky získal vědomí, vyvraždil své přírodní bratrance a ovládl celou planetu.- autor Yuval Noah Harari, 520 stra
  4. Kniha: Sapiens: A Brief History of Humankind Autor: Yuval Noah Harari - The Sunday Times Top Ten Bestseller The New York Times Top Ten Bestseller Planet Earth is 4.5 billion years old. In just a fraction of that time, one species among countless others has conquered it. Us. We are the.
  5. První kniha možná byla lepší, ale i druhá má něco do sebe, zjistila jsem, že musím zpomalit tempo čtení a o čteném více přemýšlet. Sice bych místy s autorem polemizovala, někde doplnila, ale celkově je to stále dobrá kniha, kterou doporučuji každému, komu není lhostejná budoucnost
  6. Sapiens od Harper Collins Publ. USA v KNIHCENTRUM.CZ. Bleskové dodání, osobní odběr ZDARMA a dárky za nákup. Ověřeno zákazníky
  7. Kniha sleduje z dlouhodobé perspektivy revoluční zvraty na cestě lidského rodu od vzniku Homo sapiens až po současnost. Dramatický je příběh bezvýznamného lidoopa, který před dvěma miliony let někde v koutě Afriky získal vědomí, vyvraždil své přírodní bratrance a ovládl celou planetu. Základní životní parametry člověka jsou určeny biologicky, ale poskytují.

Sapiens je kniha, ktorú by som odporúčala prečítať asi každému, pokojne aj tým, ktorí sa o históriu špeciálne nezaujímajú. Podtitul Stručná história ľudstva by som možno ešte doplnila o prívlastok prehľadná. Kniha totiž veľmi zaujímavo hovorí o počiatku ľudstva, vzniku civilizácií až po moderné časy, pričom. SAPIENS - STRUČNÉ DĚJINY LIDSTVA sleduje z dlouhodobé perspektivy revoluční zvraty na cestě lidského rodu od vzniku Homo sapiens až po současnost. Dramatický je příběh bezvýznamného lidoopa, který před dvěma miliony let někde v koutě Afriky získal vědomí, vyvraždil své přírodní bratrance a ovládl celou planetu Kniha, pevná : Formát, hmotnost: STRUČNÉ DĚJINY LIDSTVA sleduje z dlouhodobé perspektivy revoluční zvraty na cestě lidského rodu od vzniku Homo sapiens až po současnost. Dramatický je příběh bezvýznamného lidoopa, který před dvěma miliony let někde v koutě Afriky získal vědomí, vyvraždil své přírodní bratrance.

Sapiens - Stručné dějiny lidstva - Yuval Noah Harari

SAPIENS - OD ZVÍŘETE K BOŽSKÉMU JEDINCI sleduje z dlouhodobé perspektivy revoluční zvraty na cestě lidského rodu od vzniku Homo sapiens až po současnost. Dramatický je příběh bezvýznamného lidoopa, který před dvěma miliony let někde v koutě Afriky získal vědomí, vyvraždil své přírodní bratrance a ovládl celou. Sapiens stručné dějiny lidstva kniha pdf. Knihy Ipod Stažení s. Byla z nich další kniha s názvem Do posledního dechu, jejíž vydání se ztrácelo. třit k elitě národa. Vytahuji z kufru desky s nápisem Píše celá rodina. Tento.Manažerské řemeslo, které se lze naučit, je v současné době zmapováno a široce popsáno k. Všechny informace o produktu Kniha Sapiens. Úchvatný i úděsný příběh lidstva - Yuval Noah Harari - Leda, porovnání cen z internetových obchodů, hodnocení a recenze Sapiens. Úchvatný i úděsný příběh lidstva - Yuval Noah Harari - Leda Dobrodružná cesta za původem našeho druhu. Více než 140 stran! Od prehistorických předků až po Homo sapiens! Zní to jako úžasný příběh. Z party pralesních opic se postupně vyvinul druh, který si.. Člověk moudrý nebo rozumný (Homo sapiens) je jediným žijícím druhem rodu Homo.Je pro něj charakteristické vertikální držení těla, rozumová inteligence a schopnost mluvit.Člověk je rovněž bytost, která si uvědomuje sama sebe, subjekt socio-historické činnosti a kultury.. Samec člověka se nazývá muž, samice žena, mládě člověka dítě

Reformy Marie Terezie a Josefa II

Sapiens (Yuval Noah Harari) Detail knihy ČBDB

Kupte knihu Sapiens/Stručné dějiny lidstva (Yuval Harari Noah) s 22 % slevou za 323 Kč v ověřeném obchodě. Prolistujte stránky knihy, přečtěte si recenze čtenářů, nechte si doporučit podobnou knihu z nabídky více než 19 miliónů titulů Kniha Sapiens(Yuval Noah Harari) za skvělou cenu v internetovém knihkupectví moja-kniha.cz. Objevte i další knihy nejlevnější na internetu. +421 907 989 588 (po-pia: 09:00-15:00 SAPIENS - STRUČNÉ DĚJINY LIDSTVA sleduje z dlouhodobé perspektivy revoluční zvraty na cestě lidského rodu od vzniku Homo sapiens až po současnost. Dramatický je příběh bezvýznamného lidoopa, který před dvěma miliony let někde v koutě Afriky získal vědomí, vyvraždil své přírodní bratrance a ovládl. Yuval N. Harari: Sapiens: od zvířete k božskému jedinci.Přel.Anna Pilátová, Leda, Voznice, 2013, 518 s.. Dramatický příběh bezvýznamného lidoopa, který před dvěma miliony let někde v koutě Afriky získal vědomí, vyvraždil své přírodní bratrance a ovládl celou planetu

SAPIENS - OD ZVÍŘETE K BOŽSKÉMU JEDINCI sleduje z dlouhodobé perspektivy revoluční zvraty na cestě lidského rodu od vzniku Homo sapiens až po současnost. Dramatický je příběh bezvýznamného lidoopa, který před dvěma miliony let někde v koutě Afriky.. Přestože se na první pohled zdá, že bude kniha pojednávat o prehistorii rodu homo resp. poddruhu Homo Sapiens (a zčásti tomu tak skutečně je), má text mnohem vyšší ambice a pokouší se mj. definovat současné kulturní vzorce. schovat popi Harariho kniha Sapiens: Stručná história ľudstva sa stala medzinárodným bestsellerom a doteraz vyšla v tridsiatich piatich krajinách. Jej obsah je zaujímavý a často aj zábavný, je napísaná živým, prístupným jazykom a vlastný text dopĺňajú fotografie, mapy, schémy a ilustrácie SAPIENS - STRUČNÉ DĚJINY LIDSTVA sleduje z dlouhodobé perspektivy revoluční zvraty na cestě lidského rodu od vzniku Homo sapiens až po současnost. Dramatický je příběh bezvýznamného lidoopa, který před dvěma miliony let někde v koutě Afriky získal vědomí, vyvraždil své přírodní bratrance a ovládl celou planetu. ; Základní životní parametry člověka jsou.

Sapiens - Yuval Noah Harari Elektronická kniha na Alza

1. SAPIENS - OD ZVÍŘETE K BOŽSKÉMU JEDINCI sleduje z dlouhodobé perspektivy revoluční zvraty na cestě lidského rodu od vzniku Homo sapiens až po současnost. Dramatický je příběh bezvýznamného lidoopa, který před dvěma miliony let někde v koutě Afriky získal
  2. Kniha sleduje z dlouhodobé perspektivy revoluční zvraty na cestě lidského rodu od vzniku Homo sapiens až po současnost. Dramatický je příběh bezvýznamného lidoopa, který před... Uložit ke srovnán
  3. Sapiens - Yuval Noah Harari - e-kniha . eBook:,SAPIENS - OD ZVÍŘETE K BOŽSKÉMU JEDINCI sleduje z dlouhodobé perspektivy revoluční zvraty na cestě lidského rodu od vzniku Homo sapiens až po současnost. Dramatický je příběh bezvýznamného lidoopa, který před dvěma miliony let někde v koutě Afriky získal vědomí.

Kniha sleduje z dlouhodobé perspektivy revoluční zvraty na cestě lidského rodu od vzniku Homo sapiens až po současnost. Dramatický je příběh bezvýznamného lidoopa, který před dvěma miliony let někde v koutě Afriky získal vědomí, vyvraždil své přírodní bratrance a ovládl celou planetu Tato kniha je o tom, proč vyslovovat otázky, které se týkají možné transformace Homo sapiens v souvislosti s tím, jak přicházíme na svět. Zaprvé proto, že doba kolem porodu je nepochybně fází moderního života, která se za poslední desetiletí dramatickým způsobem změnila Poslouchejte audioknihu Sapiens ★ Audioknihy ke stažení naposlech.cz #audioknih

Kupte knihu Sapiens (Yuval Harari Noah) s 12 % zľavou za 13.97 € v overenom obchode. Prelistujte stránky knihy, prečítajte si recenzie čitateľov, nechajte si odporučiť podobnú knihu z ponuky viac ako 20 miliónov titulov Máme-li hodnotit globální míru štěstí, nemůžeme se zabývat jen spokojeností vyšší vrstvy Evropanů nebo jen mužů. A možná ani ne štěstím samotného Homo sapiens. Kniha Sapiens má pokračování s názvem Homo deus, které jsem hned začala číst

Dejiny železníc na území Slovenska - kolektiv autorů

Homo sapiens má v této oblasti sociálnější cítění, kdy staré jedince tlupa nevyhání do buše, ale umísťuje je v tzv. Domovech důchodců, kde hynou steskem. Ve volné přírodě se člověk dožívá v průměru od 40 do 80 let, podle životního prostředí Sapiens - Harari Yuval Noah [E-kniha] Kniha: Sapiens; Autor: Harari Yuval Noah; Pred 100 000 rokmi obývalo Zem najmenej šesť ľudských druhov. Dnes je tu už len jeden. My. Homo sapiens.V knihe Sapiens: Stručná história ľudstva jej autor, nazývaný aj vizionársky historik, Dr. Yuval Noah Harari opisuje históriu človeka. Sapiens - Od zvířete k božskému jedinci sleduje z dlouhodobé perspektivy revoluční zvraty na cestě lidského rodu od vzniku Homo sapiens až po současnost. Dramatický je příběh bezvýznamného lidoopa, který před dvěma miliony let někde v koutě Afriky získal vědomí, vyvraždil své přírodní bratrance a ovládl celou planetu Sapiens harari yuval noah e kniha 54 produktů. Homo deus, Yuval Noah Harari, e-kniha E-knihy . Po bestselleru Sapiens - Úchvatný i. Kniha se četla pěkně. Rychle. I když je kniha řazena do young adult literatury, stojí za přečtení. Aspoň se člověk na chvíli ponoří do světa , který je skoro ideální (i když má svoje mouchy, problémy- bez nich by asi autorka nemohla napsat nic) a někdy mi přijde i málo pravděpodobný

Proč se z knihy SAPIENS Yuvala Harariho okamžitě stal mezinárodní bestseller? Je to jednoduché: odpovídá na nejzásadnější otázky historie i moderního světa a čte se jedním dechem. Nemůžete se od ní odtrhnout! (Jared Diamond, nositel Pulitzerovy ceny, autor knih Osudy lidských společností, Kolaps a The World until. Sapiens - Yuval Noah Harari - e-kniha eBook:,SAPIENS - OD ZVÍŘETE K BOŽSKÉMU JEDINCI sleduje z dlouhodobé perspektivy revoluční zvraty na cestě lidského rodu od vzniku Homo sapiens až po současnost Všechny informace o produktu E-book elektronická kniha Harari Yuval Noah - Sapiens -- Od zvířete k božskému jedinci, porovnání cen z internetových obchodů, hodnocení a recenze Harari Yuval Noah - Sapiens -- Od zvířete k božskému jedinci Homo sapiens steinheimensis (žil v době meziledové - 150 tisíc let před Kristem) a Homo sapiens neandertalensis (Neandrtálec; žil v době ledové v rozpětí 130 000 až 40 000 let před Kristem). Obsah mozku měli v rozsahu 1350 - 1700 cm 3, a to především díky boji o přežití (zima, mamuti). Homo sapiens již. Homo sapiens, our own wildly egregious species of great apes, has only existed for 6% of that time - about 150,000 years. So a book whose main title is Sapiens shouldn't be subtitled A Brief.

Sapiens [E-kniha] - Yuval Noah Harari Kosmas

Ukázka je z knihy Sapiens, kterou vydalo nakladatelství Leda. Bližší informace o knize se můžete dočíst v článku Vývoj lidstva od zvířat k bohům.. Celou ukázku najdete zde.. Nakladatelství Leda je jediným českým vydavatelstvím specializovaným na jazykové slovníky, učebnice a příručky a na naučné slovníky. Od založení v r. 1992 usilují o vysokou odbornou. Sapiens tackles the biggest questions of history and of the modern world, and it is written in unforgettably vivid language. (Jared Diamond, Pulitzer Prize-winning author of Guns, Germs, and Steel, Collapse, and The World until Yesterday) Sapiens is learned, thought-provoking and crisply written. Fascinating Sapiens / Yuval Noah Harari Historie. REZERVACE. Cena: 190 Kč Stav: Nakladatelská vazba, 238x162, obálka 4 cm natržená (viz sken), kniha pěkn.

Den hanby - Walter Lord | Databáze knih

Sapiens (e-kniha) - Yuval Noah Harari - SAPIENS - OD ZVÍŘETE K BOŽSKÉMU JEDINCI sleduje z dlouhodobé perspektivy revoluční zvraty na cestě lidského rodu od vzniku Homo sapiens až po současnost. Dramatický je příběh bezvýznamného lidoopa, který před Lhostejným nechá jen málokoho. —Yuval Noah Harari, autor bestselleru Sapiens Kniha Vzpoura proti globalizaci svým přesvědčivým a pronikavým pojednáním o krizi globalizace a liberálního řádu pronásleduje svět a v konečném důsledku i čtenáře. Je prostoupená Ejalovou hlubokou rozvážností, mimořádným. SAPIENS Kniha Izraelce Yuvala Noaha Harariho má podtitul Od zvířete k božskému jedinci a provází nás vývojem lidského druhu od jeho téměř nelogického vzniku přibližně před sto tisíci lety až po.. Levné knihy provozují vedle e-shopu desítky kamenných prodejen po celé ČR a také vlastní nakladatelství. Knížky, hračky nebo hudební CD si tak můžete koupit ve všech krajských městech i na mnoha dalších místech

Sapiens - Stručné dějiny lidstva - Harari Noah Yuval

Kniha: Sapiens(Yuval Noah Harari) a ďalších 160 000 kníh, filmov, CD so skvelými ZĽAVAMI. Nakupujte najvýhodnejšie v najväčšom kníhkupectve na Slovensku Gorila.s Sapiens stručné dějiny lidstva . Populárně-naučná kniha věnovaná zlomovým událostem a procesům ve vývoji druhu Homo sapiens od jeho vzniku až po současnost. Uloženo v: Hlavní autor: Harari, Yuval N., 1976-Další autoři Homo sapiens steinheimensis (= pračlověk) - před 250-300 tis. lety, mezi Mindelem a Gunsem - předek neandrtálců - obličejová část strmější, kapacita mozkovny 1150-1250 cm3 - naleziště v Německu (Steinheim) Homo sapiens neandertalensis (= člověk předvěký) - před 150 tis. lety - mozkovna dlouhá a nízká, kapacita 1350-1725 cm

Yuval Noah Harari Knihy Dobrovsk

Kniha: Sapiens - Yuval Noah Harari Knihy

Dobrodružná cesta za původem našeho druhu. Více než 140 stran! Od prehistorických předků až po Homo sapiens! Zní to jako úžasný příběh. Z party pralesních opic se postupně vyvinul druh, který si vynalezl zemědělství, kolonizoval celou planetu a uvědomil si vlastní existenci Simon vs. The Homo Sapiens Agenda patří sice do žánru young adult, ale garantuji vám, že i vy, kteří tento žánr nemáte moc v lásce, se nudit rozhodně nebudete. Tato kniha má navíc ještě jeden milý bonus - je realistická. Mnohdy se stává, že knížky pro teenagery sice jsou určené pro teenagery, ale postavy se. O tom, že svět se zbláznil mnozí z nás nepochybují. Optimisté se domnívají, že žijí v nejlepším možném světě, pesimisté se obávají, že je tomu skutečně tak a my realisté víme, že to není jen tím světem, ale především naším pohledem na něj skladem Kniha jiného vydavatele. Dobrodružná cesta za původem našeho druhu. Více než 140 stran! Od prehistorických předků až po Homo sapiens! Zní to jako úžasný příběh. Z party pralesních opic se postupně vyvinul druh, který si vynalezl zemědělství, kolonizoval celou planetu a uvědomil si vlastní existenci

Harari Yuval Noah - 3x Harari -- Sapiens, Homo deus, 21

Sapiens Alza.c

Kniha Porod a budoucnost Homo Sapiens vyjde v nakladatelství MAITREA koncem května 2014 a bude k zakoupení před začátkem akce. Tato kniha je o tom, proč vyslovovat otázky, které se týkají možné transformace Homo sapiens v souvislosti s tím, jak přicházíme na svět Porod a budoucnost Homo sapiens - Michel Odent. Tato kniha je o tom, proč vyslovovat otázky, které se týkají možné transformace Homo sapiens v souvislosti s tím, jak přicházíme na svět. Zaprvé proto, že doba kolem porodu je nepochybně fází mod..

Konec samostatnosti české, díl II

Kniha: Sapiens: A Brief History of Humankind Knihy

1. Homo Deus - Stručné dějiny zítřka - Yuval Noah Harari