Home

Krátké pohádky pro unavené rodiče recenze

Krátké pohádky pro unavené rodiče - Michal Viewegh

Pak je právě pro vás určena audiokniha Krátké pohádky pro unavené rodiče, kterou nedávno vydala společnost Supraphon. Díky této audioknize stačí zapnout CD přehrávač a zaposlouchat se do šestnácti poutavých příběhů ze života určených pro celou rodinu Krátké pohádky pro unavené rodiče Viewegh Michal Cena: 138 Kč 83 % celkové hodnocení 9 hodnocení Recenze a komentáře k titulu přidat komentář nebo recenzi. r r 2013-04-02 : Moc zábavné, zasmějou se děti i dospělí.. Krátké pohádky pro unavené rodiče. Tuto veselou knížku od Michala Viewegha nám přinesl Ježíšek. A ačkoliv má někdy trošinku problém se trefit (do vkusu, ne k nám domů, tam zatím naštěstí přišel vždycky), tenhle dárek se mu výjimečně povedl Krátké pohádky pro unavené rodiče kniha od: Michal Viewegh. 64 % Recenze (1) Krátké pohádky pro unavené rodiče (Johann Sebastian Cháb) Štítky CDmp3 audiokniha: Krátké pohádky pro unavené rodiče - Viewegh, Michal; Rašilov, Saša ; Na podzim roku 2007 vyšla první kniha pro děti od Michala Viewegha, populárního autora knih pro dospělé. Není to však běžná dětská kniha, autor myslel i na odrostlé čtenáře a do textu opatrně vmísil různé dvojsmysly, narážky a vtipy, které.

1. Krátké pohádky pro unavené rodiče. Čtenářské recenze (2) Autoři; Kategorie a témata; Bibliografické údaje; Čtenářské recenze. Celkové hodnocení (3x) Vaše hodnocení Četla jsem ji dceři opakovaně ve 4 i v 5 letech a poslouchal i manžel, který není žádný čtenář..
  2. Krátké pohádky pro unavené rodiče (CD): Na podzim roku 2007 vyšla první kniha pro děti od Michala Viewegha, populárního autora knih pro dospělé. Není to však běžná kniha pro děti, autor myslel i na odrostlé čtenáře a do textu opatrně vmísil různé dvojsmysly, narážky a vtipy, které děti neodradí a rodiče, čtoucí.
  3. Krátké pohádky pro unavené rodiče na HLEDEJCENY.cz. Přesvědčte se, že u nás najdete Krátké pohádky pro unavené rodiče opravdu levně. Nejlevnější Krátké pohádky pro unavené rodiče na HLEDEJCENY.cz už od 139 Kč
  4. Uživatelské hodnocení a recenze na Viewegh Michal: Krátké pohádky pro unavené rodiče: CD. Odkazy na odborné recenze. Kompletní informace k výběru
  5. Nové pohádky pro unavené rodiče mají tu nevýhodu, že jsou pokračováním. Že vstupují po deseti letech do stejné řeky. Navíc jde autor tentokrát trochu unavenějším krokem než prvně. Výsledkem je průměr. Ale i ten je třeba. Aby vyniklo, že Viewegh zvládne suverénně taky nadprůměr

Recenze Krátké pohádky pro unavené rodiče - Heureka

Všechny informace o produktu E-book elektronická kniha Krátké pohádky pro unavené rodiče - Michal Viewegh, porovnání cen z internetových obchodů, hodnocení a recenze Krátké pohádky pro unavené rodiče - Michal Viewegh Hodnocení produktu: 0%. Krátké pohádky pro unavené rodiče (CD): Na podzim roku 2007 vyšla první kniha pro děti od Michala Viewegha, populárního autora knih pro dospělé Všechny informace o produktu Viewegh Michal: Krátké pohádky pro unavené rodiče: CD, porovnání cen z internetových obchodů, hodnocení a recenze Viewegh Michal: Krátké pohádky pro unavené rodiče: CD

Příběhy štiky - Jaroslav Tejčka | Databáze knih

Objednávejte knihu Krátké pohádky pro unavené rodiče v internetovém knihkupectví Megaknihy.cz. Nejnižší ceny 450 výdejních míst 99% spokojených zákazník Kompletní specifikace produktu Krátké pohádky pro unavené rodiče, porovnání cen, hodnocení a recenze Krátké pohádky pro unavené rodiče. Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah.. Právě vám je určena audio knížka nejkrásnějších pohádek pro unavené rodiče, do které jsme vybrali ty nejoblíbenější české pohádky. Ilona Csáková (1970) Česká zpěvačka vystupovat s dětským sborem Motýlci, V roce 1987 se stala členkou kapely Laura a její tygři Volné pokračování knížky Krátké pohádky pro unavené rodiče, která vyšla již před deseti lety. Za tu dobu se pochopitelně pár věcí změnilo: Sáře nejsou čtyři, ale čtrnáct, a Báře neméně kritických dvanáct. Tatínek je ale pořád známý herec a maminka stále lékárnice. Jak si možná vzpomínáte, dědeček Petr už zemřel, protože měl v břiše nádor. Krátké pohádky pro unavené rodiče. Kdo napsal knihu Krátké pohádky pro unavené rodiče? Autorem je Michal Viewegh. Hodnocení, recenze, zajímavosti a informace o knize. Možnost nákupu audioknihy. ČBDB.cz - Databáze knih

Hledáte Krátké pohádky pro unavené rodiče od Michal Viewegh? Dnes objednáte, zítra vyzvednete Skvělý výběr knih, deskových her a dárků Nové pohádky pro unavené rodiče jsou vyprávěny jako pohádky stylem upravené pro děti, obsahem spíše pro rodiče. Text je prostý, vtipný, lehký, ovšem hledat v něm autorskou kvalitu, kterou Viewegh předváděl zejména v devadesátých letech, lze jen stěží. Vieweghovo psaní působí poněkud unaveně Objednávejte zboží Krátké pohádky pro unavené rodiče-2CD v internetovém knihkupectví Megaknihy.cz. Nejnižší ceny 450 výdejních míst 99% spokojených zákazník

Nové pohádky pro unavené rodiče (2017) Nové pohádky pro unavené rodiče jsou volným pokračováním knížky Krátké pohádky pro unavené rodiče, která vyšla již před deseti lety. Za tu dobu se pochopitelně pár věcí změnilo: Sáře nejsou čtyři, ale čtrnáct, a Báře neméně kritických dvanáct Všechny informace o produktu Audiokniha Krátké pohádky pro unavené rodiče - CD, porovnání cen z internetových obchodů, hodnocení a recenze Krátké pohádky pro unavené rodiče - CD

Krátké pohádky pro unavené rodiče Dumknihy

Krátké pohádky pro unavené rodiče. Nové pohádky pro unavené rodiče. Hadrový panák. Lichožrouti. Obchodní podmínky Náš magazín o knihách obchod@dobre-knihy.cz. Doprava Kontakt 602 323 181. Uživatelské recenze knih: » Poslední Aristokratka » Osudové vzplanut. Kupte knihu Krátké pohádky pro unavené rodiče od Michal Viewegh na Martinus.cz. Čtenářské recenze Poštovné nad 999 Kč zdarma Slevy na bestsellery 25 Michal Viewegh už dávno není styčným důstojníkem mezi opovrhovaným, avšak kupovaným čtivem a respektovanou literaturou, kterou prakticky nikdo nečte, jak sám kdysi uvedl v jedné ze svých prvních knih - Výchově dívek v Čechách. Čím dál tím více se posunuje k barikádě komerčnosti, i když jistá literární kvalita a chytrý kalkul jsou atributy, které se. V obsáhlé tvorbě nejpopulárnějšího českého spisovatele se nyní poprvé setkáváme s pohádkami. Vypráví se v nich o čtyřleté Sáře a její dvouleté sestřičce Báře, neméně však o jejich mamince a tatínkovi. Oproti rozsáhlým klasickým pohádkám mají například tu výhodu, že každý z příběhů lze přečíst dětem do deseti minut

Krátké pohádky pro unavené rodiče - Vaseliteratura

1. Krátké pohádky pro unavené rodiče. Nové pohádky pro unavené rodiče. Hadrový panák. Lichožrouti. Obchodní podmínky Náš magazín o knihách obchod@dobre-knihy.cz. Doprava Kontakt 602 323 181. Uživatelské recenze knih: » Poslední Aristokratka » Osudové vzplanut.
  2. Kupte knihu Krátké pohádky pro unavené rodiče (Michal Viewegh) v ověřeném obchodě. Prolistujte stránky knihy, přečtěte si recenze čtenářů, nechte si doporučit podobnou knihu z nabídky více než 19 miliónů titulů
  3. Krátké pohádky pro unavené rodiče. Michal Viewegh. Na podzim roku 2007 vyšla první kniha pro děti od Michala Viewegha, populárního autora knih pro dospělé
  4. Aktuálně.cz - kompletní zpravodajství, zprávy z domova i ze světa. Recenze: Manžel a rodič Viewegh volá novinkou o pomo

Album Viewegh: Krátké pohádky pro unavené rodiče. Umělec Saša Rašilov. Ke stažení ve formátu MP3 a FLAC. V prodeji na fyzickém nosiči CD. Ukázky zdarma k poslechu. Na podzim roku 2007 vyšla první kniha pro děti od Michala Viewegha, populárníh Krátké pohádky pro unavené rodiče Michal Viewegh. U k á z k a k n i h y z i n t e r n e t o v é h o k n i h k u p e c t v í w w w . k o s m a s . c z , U I D : K O S 1 7 9 9 7 9 na světě je bezpočet knížek pro děti, ale troufám si tvrdit, že tuhle psal někdo, kdo myslel především na vás.. Prodám tuto Knihu - krátké pohádky pro unavené rodiče-Wiewegh. V pořádku nezničená. Na ukázku pár fotek z knížky. 70tr. pošt. 26kč obyč, 55kč dopor, 65kč zásilkovn Naštěstí tahle knížka není pro děti beze zbytku, o čemž svědčí už její název Krátké pohádky pro unavené rodiče. Hned v úvodu autor předznamenává, že při psaní myslel především na ně. S rodičovstvím má totiž bohaté zkušenosti, sám je otcem tří dětí a z textu je to v nejlepším smyslu slova znát Krátké pohádky pro unavené rodiče. Michal Viewegh. Četl(a) jsem. Chci přečíst. 3.5 z 5 hvězdiček 8 hodnocení čtenářů Kniha ( pevná vazba ) Produkt je vyprodaný. K nákupu nad 199 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč E-shopové listy.

Jsou pro vás pohádky, které čtete svým dětem, příliš dlouhé? Usínáte u nich sami dřív, než drak osvobodí princeznu? Nebo chtějí děti vědět, jak to dopadlo se Smolíčkem, a vy máte ještě spoustu jiné práce? Pak se právě vám bude zajisté líbit kniha 100 nejznámějších pohádek pro unavené rodiče. V knížce jsou krásné pohádky od [ Před časem jsem dětem (i sobě) pořídila knížku 100 nejznámějších pohádek pro unavené rodiče od nakladatelství XYZ, ilustrovanou Karlem Řepkou. Zaujala mě svým zpracováním - zestručněním známých i méně známých pohádek do té míry, aby i menší dítě zvládlo poslechnout si celou pohádku před spaním až do konce

Krátké pohádky pro unavené rodiče - Michal Viewegh Knihy

Když v loňském roce vydal Albatros knihu 100 nejznámějších pohádek pro unavené rodiče (oranžová obálka), z pultů knihkupectví mizela a stala se záchranou nejednoho rodiče. Krátké aktuality Tak své komentáře, články, recenze pište pro nás Krátké pohádky pro unavené rodiče. Akce. Krátké pohádky pro unavené rodiče Pevná s přebalem lesklá . EAN: 9788072272624. Michal Viewegh. Manufacturer: Druhé město. Varianta: Kniha 59 Kč. Další varianta: AudioCD 212 Kč. Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u. Recenze: 100 nejznámějších pohádek pro unavené rodiče. Čtete svým dětem před spaním? Připadají vám klasické pohádky dlouhé a často je nedočtete, protože u nich usínáte dřív než vaše ratolesti? Pak je tu pro vás ideální titul. V nakladatelství XYZ vyšla v roce 2015 kniha 100 nejznámějších pohádek pro unavené rodiče Kupte titul Krátké pohádky pro unavené rodiče (Michal Viewegh) s 14 % slevou za 227 Kč v ověřeném obchodě. Prolistujte stránky titulu, přečtěte si recenze čtenářů, nechte si doporučit podobný titul z nabídky více než 19 miliónů titulů

Krátké pohádky pro unavené rodiče. Viewegh Michal. Toto zboží nadále není možné koupit. Prohlédněte si podobné produkty zde. Michal Viewegh, Saša Rašilov Zobrazit celý popis a parametry. Popis produktu. Na podzim roku 2007 vyšla první kniha pro děti od Michala Viewegha, populárního autora knih pro dospělé.. Krátké pohádky pro unavené rodiče od Michal Viewegh v KNIHCENTRUM.CZ. Bleskové dodání, osobní odběr ZDARMA a dárky za nákup. Ověřeno zákazníky Recenze Nové pohádky pro unavené rodiče heureka.cz - sortiment pro děti. Při hledání více recenzí Nové pohádky pro unavené rodiče a hodnocení si můžete produkt vyhledat i zde na heureka.cz. Je zde velké množství zákazníků, kteří zde komentují a sdělují své názory a zkušenosti s Pro školáky od 9 let Na podzim roku 2007 vyšla první kniha pro děti od Michala Viewegha, populárního autora knih pro dospělé. Není to však běžná kniha pro děti, autor myslel i na odrostlé čtenáře a do textu opatrně vmísil různé dvojsmysly, narážky a vtipy, které děti neodradí a rodiče, čtoucí svým dětem pohádky, pobaví

Audiokniha Krátké pohádky pro unavené rodiče Na podzim roku 2007 vyšla první kniha pro děti od Michala Viewegha, populárního autora knih pro dospělé. Není to však běžná kniha pro děti, autor myslel i na odrostlé čtenáře a do textuopatrně vmísil různé dvojsmysly, narážky a vtipy, které děti neodradí a rodiče. Krátké pohádky pro unavené rodiče. Saša Rašilov, Michal Viewegh. Humor, satira a komedie. Na podzim roku 2007 vyšla první kniha pro děti od Michala Viewegha, populárního autora knih pro dospělé

Kupte audioknihu Krátké pohádky pro unavené rodiče od Michal Viewegh na Martinus.cz. Přes 6 000 audioknih online Čtenářské recenze Slevy na bestsellery 25 Recenze - Michal Viewegh napsal knihu pohádek - a pokud jde o žánr, je název ze tří čtvrtin pravdivý.Krátké pohádky pro unavené rodiče je soubor textů, které jsou skutečně krátké a jsou vskutku určené pro rodiče. Pohádky to nejsou, jsou to mikropovídky z rodinného prostředí Hledáte Krátké pohádky pro unavené rodiče? HLEDEJCENY.cz nabízí Krátké pohádky pro unavené rodiče od 139 Kč. Porovnejte si ceny z mnoha obchodů v ČR Krátké pohádky pro unavené rodiče . 8 pohádek. - Krátké rýhy na ploše+kr.rýha u středu. Lze přehrát.6.3.2009Va

Krátké pohádky pro unavené rodiče-2CD - Michal Viewegh Na podzim roku 2007 vyšla první kniha pro děti od Michala Viewegha, populárního autora knih pro dospělé. Není to však běžná kniha pro děti, autor myslel i na odrostlé čtenáře a do textu opatrně vmísil různé dvojsmysly, narážky a vtipy, které děti neodradí a. Podrobný popis produktu Viewegh Michal - Krátké pohádky pro unavené rodiče - audio-kniha MP3 včetně technické specifikace Krátké pohádky pro unavené rodiče. Michal Viewegh. Audioknihy Humor, satira a komedie. Přehrát ukázku Zastavit ukázku Přehled kapitol . Na podzim roku 2007 vyšla první kniha pro děti od Michala Viewegha, populárního autora knih pro dospělé. Není to však běžná kniha pro děti, autor myslel i na odrostlé čtenáře a do.

Recenze (0) Odkazy a akce (0) Komentáře (0) Anotace Volné pokračování knížky Krátké pohádky pro unavené rodiče, která vyšla již před deseti lety. Za tu dobu se pochopitelně pár věcí změnilo: Sáře nejsou čtyři, ale čtrnáct, a Báře neméně kritických dvanáct. Tatínek je ale pořád známý herec a maminka stále. Na podzim roku 2007 vyšla první kniha pro děti od Michala Viewegha, populárního autora knih pro dospělé. Není to však běžná kniha pro děti, autor Krátké pohádky pro unavené rodiče (2 CD) | Pohádkový obcho Na podzim roku 2007 vyšla první kniha pro děti od Michala Viewegha, populárního autora knih pro dospělé

Krátké pohádky pro unavené rodiče Starostlivý tát

1. Krátké pohádky pro unavené rodiče. Na podzim roku 2007 vyšla první kniha pro děti od Michala Viewegha, populárního autora knih pro dospělé. Není to však běžná dětská kniha, autor myslel i na odrostlé čtenáře a do textu opatrně vmísil r..
  2. Krátké pohádky pro unavené rodiče o Fejetony Švédské stoly aneb jací jsme Na dvou židlích o Romány Účastníci zájezdu Zfilmování Kritika typického češství Román pro ženy Román pro muže)báječná léta pod psa Život jedné rodiny ovlivnění režimem; 60. - 80
  3. Krátké pohádky pro unavené rodiče - CD, V obsáhlé tvorbě nejpopulárnějšího českého spisovatele se nyní poprvé setkáváme s pohádkami. Vypráví se v nich o čtyřleté Sáře a její dvouleté sestřičce Báře,
  4. Michal Viewegh: KRÁTKÉ POHÁDKY PRO UNAVENÉ RODIČE ilustrovaná knížka se 16 autorskými pohádkami tvrdá vazba, použitá kniha, nepoškozená, jak
  5. Románu Melouch jsem prodal desetkrát nebo jedenáctkrát méně než Účastníků zájezdu. Prodeje šly dramaticky dolů, řekl Michal Viewegh v pořadu Za scénou. V rámci Velkého knižního čtvrtku mu vychází kniha Nové pohádky pro unavené rodiče, které navazují na předchozí Krátké pohádky pro unavené rodiče
  6. Krátké pohádky pro unavené rodiče - Michal Viewegh . 139 K č Doprava.
  7. ky lékárnice a tatínka, slavného herce, se objevují reálie a směšné situace, odrážející skutečné okamžiky ze života autora, ale pravděpodobně i interpreta
Dějiny udatného českého národa - Lucie Seifertová | Knihy